Zomercampagne Teylers Museum

Komende zomer stelt Teylers Museum zijn vaste collectie en rijke geschiedenis centraal tijdens de eerste Zomer in Teylers.

Met een aantrekkelijk programma vol activiteiten voor alle leeftijden worden bezoekers meegenomen op een ongedwongen ontdekkingstocht door het oudste museum van Nederland. Zomerse aankleding en muziek maken de (festival)sfeer compleet. In opdracht van Teylers Museum ben ik als adviseur marketing & communicatie betrokken bij dit spannende project. We mogen als projectteam ‘out of the box’ denken en dat levert voor musea ongebruikelijke campagnebeelden op.

Een greep uit de activiteiten: fossielen en instrumenten tekenen, een elektriseermachine-demonstratie, activiteiten voor families, modeltekenen, een ‘crash course’ natuurkunde, instaprondleidingen naar de Bibliotheek en de Sterrenwacht (het hoogste punt van Teylers Museum bovenop de Ovale Zaal), theatrale rondleidingen met De Lorentz Formule, dans en muziek. 

Meer informatie: https://www.teylersmuseum.nl/nl/bezoek-het-museum/wat-is-er-te-zien-en-te-doen/vier-de-zomer-in-teylers