Opdrachtgever
Kröller-Müller Museum


Opdracht
Communicatie en marketing t.b.v. de tentoonstelling Als kunst je lief is


Periode
September 2017 t/m oktober 2018

Als kunst je lief is

Op initiatief van de Vereniging Rembrandt organiseert het Kröller-Müller Museum de tentoonstelling Als kunst je lief is. Voor één keer worden 80 tachtig belangrijke aankopen van 40 Nederlandse musea bijeengebracht die de afgelopen 10 jaar mede zijn verworven met steun van de Vereniging. Als kunst je lief is toont de volle breedte van de museale aankopen: schilderijen, tekeningen, foto’s, sculpturen en veel meer. Het oudste werk is zo’n drieduizend jaar oud, het meest recente dateert uit 2016. Samen geven de aankopen een beeld van hoe de Collectie Nederland – die voor iedereen toegankelijk is – in de jaren 2008-2018 is verrijkt.

Bureau Heidi Vandamme coördineert de marketing- en communicatiecampagne ten behoeve van deze unieke coproductie.