Opdrachtgever
Museum De Lakenhal


Opdracht
Advies (internationale) marketing en communicatie voor Miró & CoBrA


Periode
Juni t/m oktober 2015


Website
www.cobra-museum.nl

beeld.int.pressrelease_kl

Miró & CoBrA. Experimenteel spel

Voor de internationale tentoonstelling Miró & CoBrA. Experimenteel spel (10 oktober 2015 t/m 31 januari 2016) in het Cobra Museum is Bureau Heidi Vandamme gevraagd om te adviseren op het gebied van de aanpak van de internationale marketing en communicatie.Tevens heeft Bureau Heidi Vandamme het marketing- en communicatieplan geschreven ten behoeve van fondsaanvragen. Eerder verzorgde Bureau Heidi Vandamme de marketing en communicatie voor de succesvolle tentoonstelling Klee en Cobra. Het begint als kind (28 januari t/m 22 april 2012) in het Cobra Museum. De expositie werd met ruim 59.000 bezoekers een overrompelend succes en zorgde voor een bezoekersrecord voor het Cobra Museum in 2012.