Opdrachtgever
Het Noordbrabants Museum


Opdracht
Hoofd communicatie en marketing a.i.


Periode
September 2015 t/m juni 2016


Website
www.hnbm.nl

Hooiwagen

Jheronimus Bosch, De Hooiwagen (detail), ca. 1515, Museo Nacional del Prado

Het Noordbrabants Museum

Van 13 februari t/m 8 mei 2016 was Jheronimus Bosch – Visioenen van een genie te zien in Het Noordbrabants Museum. Deze groots opgezette overzichtstentoonstelling van Jheronimus Bosch (’s-Hertogenbosch, ca. 1450-1516) was gebaseerd op het omvangrijkste en wereldwijde onderzoek dat naar het relatief kleine oeuvre van Bosch is gedaan. Nooit eerder keerden zoveel werken van Bosch terug naar zijn stad ’s-Hertogenbosch waar ze ooit gemaakt zijn.

Bureau Heidi Vandamme heeft in opdracht van Het Noordbrabants Museum mede vormgegeven aan de marketing- en communicatiecampagne ten behoeve van deze ambitieuze, internationale tentoonstelling. Van januari t/m mei 2016 heeft Heidi Vandamme het hoofd communicatie en marketing vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof. Door interne wisselingen van de wacht is zij t/m eind mei 2017
interim afdelingshoofd.