Visuele identiteit
Koeweiden Postma, meer specifiek Jacques Koeweiden en Jorn Dal

 

Heidi Rocks

Heidi rocks

Met ‘Heidi rocks’ verklaar ik mijn website officieel voor geopend. Na een boeiend eerste jaar als zelfstandig ondernemer kan ik nu eindelijk laten zien wat ik het afgelopen jaar heb gedaan en wat ik voor organisaties kan betekenen.

‘Heidi rocks’ ontstond tijdens het ontwerpproces van de visuele stijl van Bureau Heidi Vandamme door het Amsterdamse ontwerpbureau Koeweiden Postma. Ontwerper Jorn Dal liet het beeld al in de eerste schetsenronde zien, als voorbeeld van een toepassing van het woord- (Bureau Heidi Vandamme) en beeldmerk (de door een diagonaal aangesneden H) die de basis vormen voor mijn visuele identiteit. Ik was meteen verkocht door de heldere typografie, de sterke kleurencombinatie en de inhoud van de boodschap. Daarmee staat ‘Heidi rocks’ symbool voor wat ik wil uitstralen: een bureau dat swingt, maar dat ook staat als een huis.

Graag tot ziens en ik zie jullie reacties op deze blog met plezier tegemoet.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *